Explodez

Acum ca a dat soarele nu imi explic cum de am putut sta linistita in camera mea toata iarna...imi era dor de duca...dar cumva l-am potolit...o fi de vina WoW. :P

Acum insa...pf...simt ca nu mai pot. Tot felul de idei, planuri...imagini...nu imi mai ajung povestile de calatorie ale altora...nu imi mai ajung doungeoanele din Azeroth...nu imi mai ajunge sa visez... TREBUIE sa o iau din loc...

Ma tot gandesc la un tur al tarii...ideal ar fi pe bicicleta, dar n-am. Alta solutie ar fi cu trenul...dar n-am. :)) Am cautat pe net informatii despre alte calatorii de genul asta...dar nu am gasit nimic...doar planuri ale lor sau confirmari ale existentei lor...dar nu DETALII...pretioasele detalii... Cineva trebuie sa le scrie :D pentru ca cei ce vor avea pe viitor aceasta idee sa aiba un reper. He he... uite asa tocmai mi-am fabricat un motiv de a pleca la drum...pentru altii si nu pentru mine. :)) Le am cu asta...

1 comments:

Alex said...

Deci daca nu o sa mori in acest viitor circuit, o sa ma bag si io... Descrie insa temeinic! Buget, preturi, locuri, bla-bla, u know the drill... :D