Echilibristica spirituala

E ca un vampir... Nu, e mai rau ca un vampir. Vampirul omoara pentru a trai. Ea se raneste pe sine ranindu-i pe ei...si pentru ca nu le ia viata de tot, dar nici nu le-o da.
E mereu intre: intre iubire si indiferenta, intre alb si negru, intre fericire si depresie, intre vis si realitate, intre fetita si femeie, intre cuvant si fapta, intre mare si munte...
Parca la mijloc era echilibrul!?!...ea nu l-a gasit...si nici nu o sa il gaseasca vreodata in ea insasi...dar in cine?

1 comments:

Anonymous said...

mmmmmmda. Echilibrul in general nu exista. "Echilibrul spiritual insa; te nasti intr`unul, cresti crezand`ul, ajungi la varsta la care apar intrebarile si ai vrea sa sti toate raspunsurile desi iti este frica de ele in acelasi timp, fapt care te impinge sa te indoiesti de ceea ce ai fost invatat inca de mic si in care ai crezut cu atata tarie, si descoperi un mare abis prin care, cu sau fara voia noastra, picam pur si simplu , si incercam sa adunam informatii cat mai repede si cat mai multe, unele corecte , altele incorecte , unele fizice altele psihice , sentimente, intamplari... Intr`un final ajungem la aceeasi intrebare..... "cand a trecut timpul?"..."cand am ajuns la varsta asta?" " cu ce sunt eu mai bun (din orice punct de vedere) decat la 16-`7 ani?" . Echilibrul? NU EXISTA . Putem sa ne mintim ca undeva acolo l-am gasit candva, ca am auzit de el, ca am trecut pe langa el, dar intr`un final ajungem la concluzia ca acest echilibru nu exista intrutotul.... ci doar o iluzie fabricata de creierul nostru, din motivul simplu ca avem nevoie de el. :D

nusht cum o sa ti se para .... sper sa iti placa comentul.... sau macar sa`l gasesti cat de cat interesant....
ideea este ca nu am mai facut asta .... este prima oara.... :D
si sincer sa fiu nu mi-a fost deloc ushor sa pun in cuvinte ceea ce imi trece prin cap....
PROMIT CA IN VIITORUL APROPIAT SA FIU MAI ELOCVENT. :D