Hai sa vorbim despre femei...

Imi place rujul tau roz isteric, iti scoate in evidenta mustata si punctele negre...

Am observat ca multe femei, majoritatea de fapt, confunda ingrijirea cu abuzul de cosmetice... Daca nu ai unghiile luuungi si pielitele taiate din carne, daca nu ti se poate pune pe frunte un sticker cu "proaspat vopsit" si daca nu mirosi de la doua strazi distanta a parfum, verdictul e clar: esti neingrijita! Iar parul...oricum e bine (vopsit, intins cu placa, incretit...cu alte cuvinte, chinuit si deteriorat) numai natural sa nu fie. O femeie care gandeste astfel tre` sa fie foarte nefericita cand se uita dimineata in oglinda si probabil se vede necolorata, la inceput, si decolorata dupa cativa ani...nu stiu daca vreuna s-a uitat pe fata demachiata a unei femei mai in varsta care zice "nici cand duc gunoiu` nu ies nemachiata". Toate au lasat urme... Cu atat mai putin le inteleg, cand in fiecare zi vad peste tot femei care au fost ca ele. Doamne foarte in varsta care nu pot renunta la acest prost obicei. Care nu isi dau seama ca rujul ala foarte rosu si fardul care se aduna in riduri le fac hidoase.
Mi se pare asa mare pacat sa iti ascunzi chipul tanar si sanatos dupa o masca toxica...sa alegi sa pari foarte frumoasa de la distanta pentru cateva ore din zi, pentru ca in restul timpului sa te urasti ca ai pistrui/ buze cam subtiri/ ochii mici sau eu stiu ce alte "defecte"...de ce sa nu fii tot timpul tu insati? Frumoasa in pielea ta...ingrijita in sensul adevarat al cuvantului: curata si placuta! Si cu adevarat unica.

3 comments:

Bony said...

bah..dupa c am citit si eu asta, nici la club nu m-as mai machia ... e imp sa stii sa te pastrezi pt mai mult timp tanara. e totusi si o chestie de educatie. Daca de mica ti se spune de peste tot "doamne cat esti de frumoasa", o sa ajunga sa nu te mai intereseze sa faci mare lucru ca doar esti frumoasa...si de aici te chinui in toate felurile sa placi tot mai mult, sa nu mai fie alta mai frumoasa ca tine. S-a ajuns sa se faca concurenta la a nu mai fi alta mai "tencuita" ca tine..si vad lucruri hidoase in fiecare zi. Mai bine tratezi decat sa acoperi. Uite, eu cu cosurile mele, orice le-as face nu mai trec, dar prefer sa le mai las sa mai si respire . La ocazii, sa fac si eu "impresie" mai asflatez si eu cu cate un petec...:P...sper sa nu ajung sa abuzez..inainte ma machiam in fiecare zi la sc...acum nu mai am obiceiul, nu mereu si nici de ce. nu ma opreste nimeni pe strada sa imi zica ce am uitat sa fac azi , printre care sa fie si chestia cu machiajul..asa ca poti avea ff multe satisfatii si fara machiaj...o sa incerc si eu :D pe ici pe colo :)

Anonymous said...

Probabil ca si aici putem gasi raspunsul prin intelegerea fenomenului "cauza si efect", si avand in vedere influentele atat de negative uneori, din punct de vedere social, ale puternicelor mecanisme economice. Asa cum cum marile corporatii din industria farmaceutica doresc oameni cu probleme de sanatate la fel si cele din industria cosmetica au tot interesul sa existe curente, mode, trend-uri care au ca scop unic si final vanzarea de produse dintre cele mai diverse care sa satisfaca cele mai capricioase nevoi personale, induse intr-un mod pe cat de pervers pe atat de superficial.
As mai adauga ca si o concluzie la cele spuse de tine ca frumusetea inseamna naturalete. Oricat de bun si echilibrat ar fi machiajul unei femei, tot nu ar putea sa fie la fel de frumoasa si atragatoare, decat o tanara aflata in ultima perioada a adolescentei. Nimic nu se compara cu frumusetea naturala a varstei si nimic din viata unei persoane nu este mai usor de pierdut si mai greu de acceptat, odata cu trecerea timpului.
Desigur ca ar mai fi multe de spus in acest subiect de o mare actualitate.

Linxul lucid said...

Gem de dude!!! Colega mea de Greenpeace :)
Am dat absolut intamplator de blogul tau, cautam niste versuri ale adei milea, si apoi am intrat curioasa pe insemnarea numita interesant "pitzipoance", apoi citind dadeam aprobator din cap si am vrut sa vad cine e autoarea!
da' mica mai e lumea