Panica!!! NOT

Da...e adevarat! In aproximativ 5 miliarde de ani Soarele se va transforma intr-o gigantica rosie si apoi într-o pitica alba , in cursul acestui proces dând nastere la o nebuloasa planetara. In cele din urma isi va epuiza hidrogenul si atunci va trece prin schimbari radicale, intalnite des in lumea stelelor, care vor conduce printre altele si la distrugerea totala a Pamantului. Poate intr-o zi cineva va face sa explodeze o bomba atomica si ne va scuti de chinuri si suferinte. Si asta te ingrijoreaza, hah? Mda...si presupun ca toata lumea a observat ca apar mereu alte boli...cred ca fiecare avem cate una...si poate in loc de bombe atomice vor folosi bombe biologice...poate deja au folosit...si o sa murim cu totii...Vin alegerile...probabil ca nici primarii si nici presedintii de anul viitor nu vor face altceva decat sa-si umple burtile...si burtile si plamanii si bineinteles narile copiilor lor...dap...tragic! Si ce caldura o sa fie vara asta...ca sa nu mai spun ca azi probabil o sa ploua...ce ne facem???

Stateam intr-o zi "supătul", adica in camera de sub pătul (acolo unde se tin porumbul si graul la tara). Si citeam un ziar...nu stiam pe atunci ca e o pierdere de timp, eram mica...inca mai credeam in Dumnezeu si ma duceam la biserica din proprie initiativa. Si ce citesc eu in ziar? In anul 2000 va veni sfarsitul lumii! Mai si m-am pus pe un plans...si ma gandeam ca o sa am doar 14 ani in 2000...o sa mor asa tanara... Apoi am crescut... Si n-am mai plans pentru ca o sa mor. In schimb am incercat sa ma bucur. Si nu sa ma bucur la gandul ca intr-o zi o sa traiesc poate mai bine daca acum fac CE TREBUIE. Ci sa fac acum CE IMI PLACE si sa ma bucur de tot ce mi se intampla, pentru ca lucruri ti se pot intampla doar cand traiesti...



Bobby Mcferrin - Don't Worry, Be Happy

0 comments: