Vreau sa zbor...vreau furtuna...


De atata timp n-am mai visat ca zbor...de prea mult timp. Oare visul a incetat cand de fapt a incetat copilaria si eu nu mi-am dat seama?
Si acum am realizat ceva...au trecut luni de cand n-am mai visat o furtuna. De ce? Iubeam visele alea...dormeam pentru ele... Si acum...nu tu cer rosu, nu fulgere, nu tornade gemene sau macar simple, nu se mai apropie nici un nor amenintator de mine, nu mai sunt ingrozita si aproape hipnotizata de fericirea care ma cuprindea la vederea lor.
Nu inteleg ce se intampla cu visele mele...devin banale...oare asa viseaza toti oamenii mari? Ma transform? Iax!
Visele ma ajutau sa desenez...ma duceau in starea aia si de multe ori ma trezeam asa...in stare. Acum trebuie sa ma chinui...sa ascult OCS si sa mananc amandine :)) Trist.
La 16 ani nu trebuia sa beau o bere ca sa dansez...
Adica e asa? Cu cat inaintez in varsta e mai greu sa ma bucur? E mai greu sa stau cu capul in nori? Si am doar 21 de ani...
Da...vad...e mai greu sa uit ce ma face sa sufar si e mai greu sa tin minte ce citesc... Deja?
Babo!
" Te plangi acum cand n-ai nici o grija!!! Blah, blah, blah!!! " ar zice multi...cei care au uitat cum e sa ai 21 de ani. :) Deci am toate motivele sa imi fac griji. Eu nu vreau sa uit nici o varsta. Nu ar fi corect. LE-AM TRAIT pe toate prin care am trecut...


OCS - In Zbor
Asculta mai multe audio Muzica »

0 comments: