Wishlist

Trebuia sa scriu scrisoare pentru Mos Craciun, dar o sa scriu doar o lista de dorinte, care sa fie valabila pentru ambii Mosi, pentru Iepuras si pentru toti admiratorii mei secreti, doh O_o...

1. Sanatate alor mei. Si implinirea dorintelor lor. ;)

2. Brelocul cu dracusor de pe Prizee. :D

3. Pacea mondiala, bineinteles.

Cele doua volume "Twin Peaks". Sau macar pe ala pe care nu l-am citit. Nu mai stiu care e. :))

O prietenA...

"Quo Vadis", editata in jur de 1900 sau mai devreme. :D Sau macar volumul II al unei editii mai recente...pe I il am. :D

Perseverentza!!!

Cartea asta :X:X:X

Sosele uscate si poteci insorite!

10. O chitara mai buna.

Mai putine gunoaie pe munte. Mai putine gunoaie care fac gunoi, deci.

O cutie de bomboane de ciocolata cu menta.

Un laptop.

Un kil de mandarine fara samburi care se desfac usor.

Un primus. :D

O masina de ultima generatie. DE CUSUT! ;)

Echipament de munte. :D

Mai multa inspiratie.

Geaca de motor.

20. Mai multe cliente AVON. :P La fel de dragute si serioase ca cele pe care le am acum. :D

Bocanci negri, pana la genunchi...vreau sa fie cat mai simpli, dar nu ma supar daca au insertii metalice. :P A...da...marimea 37/38. :D

Un costum de baie cu slip din ala, nici tanga, nici de baba...n-am gasit nicaieri!!!

Memorie mai buna, ca am multe restantze. ;))

Albumele originale VDV.

Inghetata prajita. :-??

O bicicleta!!!

Mai putini cocalari in Club A.

O calatorie pana in Georgia. Si inapoi. :P

O calatorie pana in India. Si inapoi. :P

30. O calatorie pana in fiecare punct de pe glob. Si inapoi. :P

To be continued... >:)

0 comments: