...pot...POT, voiam sa zic...

Astazi de dimineata Panica, "nu pot" si Creierul meu o faceau in 3.
"Tre` sa termin proiectele. NU POT! NU AM TIMP!"
"Tre sa merg la colocviu. NU POT! O SA PIC!"
"Tre` sa una, alta...NU POT! NU POT!!!"
Dupa ce las pe teancul de servetele de pe birou 6 lacrimi, care intre timp s-au uscat si au format depresiuni de hartie O_o, la sfatul unui Pirat, si in ciuda celor 3 mai sus mentionati care o luasera razna de-a binelea in orgia lor, plec la biblioteca sa imi termin de scris fisele bibliografice pe care tre` sa le dau azi la colocviu.
In autobuz mi-au venit idei pentru ceea ce vreau sa fac eu in curand so spun tutror fara a le spune despre ce e vorba. Si ma gandesc sa desenez pana nu pierd ideea. DAR...NU POT sa desenez in autobuz. AAAAAAAAAAAAA! BA POT. Si deschid caietul de schite si scot creionul si ma apuc sa desenez. CA SA VEZI...a mers.
Ajung la biblioteca cu 2 ore jumatate inainte de colocviu. Si scriu la fise...si scriu...si scriu...din articole. Apoi ma mut la sala de lectura ca sa scriu din doctorate. Mai aveam juma de ora si 4 fise de scris. Ma intalnesc cu niste colege.
"Ce faci?
Scriu la fise...
A...pai nu ne trebuie azi...luni la examen.
:| \:D/"
Profit de timp sa ma mai uit pe harta, zic eu. Yeah...right!
La colocviu am fost ultima. Traiasca Sfantu` 5!
Aud colegele ca fisele nu le mai dam nici la examen. :| Nu e minunat? :|
Apoi merg la alt seminar, unde aveam prezentare in PowerPoint impreuna cu un coleg. Eu nu stiam cum arata prezentarea (pentru ca o facuse el si eu n-am putut sa o vad pe minunatul meu computer), el nu stia ce scrie in ea (pentru ca textul il facusem eu). Am luat 8.
La 20:15 am scapat de la minunatul seminar, multumita ca profa a fost de treaba si a apreciat faptul ca fusesem cu picioarele mele in muntii prezentati.
In autobuz am gasit loc. Traficul de cacat ca de obicei...deci aveam o ora pana acasa...si caietul de schite si creion...sa incerc sa desenez un om din imaginatie...NU POT de fata cu toti oamenii astia! DE CE? ...si deschid caietul...si scot creionul...si ignor privirile...si mai ales ignor faptul ca imi ardeau urechile ca atunci cand vorbesc in public...si desenez...DESENEZ.
Panica si "nu pot" or sa abstineze ceva vreme in colturile lor intunecate. Iar creierul o sa faca laba la greu ca doar incepe sesiunea.
Have fun! Ha, ha (ras diabolic)!

(To be continued...)

1 comments:

Anonymous said...

Yes (wo)man? :-)