Sa-mi confirme cineva in ce secol suntem, pls...

I-am schimbat numele in "gagica" pentru ca nu este relevant.

gagica : auzi
gagica : u stii c inseamna knd visezi sobolan alb?
Gem :De:Dude : /:)
Gem :De:Dude : inseamna ca ai visat un sobolan ... /:)
Gem :De:Dude : gizas
gagica : ;))
Gem :De:Dude : eu nu cred in astea :-??
gagica : eu am auzit k inseamna k esti insarcinata
gagica : :(
Gem :De:Dude : =))
Gem :De:Dude : OMG
Gem :De:Dude : cum kkt sa crezi asta?
Gem :De:Dude : daca nu iti vine inseamna ca esti insarcinata
gagica : pai nush
Gem :De:Dude : :|
gagica : dar imi este frik
Gem :De:Dude : hai ca ma surprinzi
gagica : ;))
Gem :De:Dude : nu vreau sa te jignesc, dar eu cred ca tre` sa fii cam prostuta sa crezi ca esti insarcinata pentru ca ai visat un sobolan
Gem :De:Dude : :|
gagica : pai o fata...o prietena de alu mami a zis k ea de kte ori a visat sobolan alb a ramas insarcinata
gagica : :(
Gem :De:Dude : prietena lu` maica`ta e retarda
Gem :De:Dude : e doar o coincidenta
gagica : sper
gagica : :)
Gem :De:Dude : daca ti-e frica, fa-ti un test si gata, ce dracu? ;;)
Gem :De:Dude : nu pot sa cred...suntem in secolul 21 femeie!!!
gagica : da dar o prietena de-a mea a ramas insarcinata ...si-a facut test si ia iesit negativ
Gem :De:Dude : asta e subiect de articol :|

Ea ca ea...ca e o adolescenta...ca toti adolescentii, probabil ca nu stie unde sa o apuce si cu cine sa vorbeasca si pe cine sa mai creada...dar femeia aia...si mama ei...se presupune ca au trecut prin viata si ca nu au trait in padure si au minte. :| Si probabil ca sunt multe alte mame care isi educa asa fetele...DACA stau de vorba despre asa ceva. Trist.

I was a damn lucky girl! I AM.


3 comments:

C said...

:))

Anonymous said...

ce-mi place desenul:))

Anonymous said...

E super tare reprezentat în imagine. Relevă exact prostimea ţaţelor care cred în "şoricei albi". Felicitări!