Tragedie...

Cateodata...dar doar CATEODATA...imi fac griji pentru viitorul meu mai putin apropiat. Dar nu in legatura cu schimbarea climatica and stuff...nu. :| Ma gandeam eu zilele astea ca in curand termin facultatea si am un job platit prost si ai mei n-or sa imi mai dea bani. Si o sa fie naspa. Dar ce era cel mai naspa, in mintea mea, in momentul ala, in tot scenariul asta? Ca dupa facultate n-o sa mai am reducerea de 50% la abonamentele RATB. :|
Si tocmai mi-am dat seama ca nici la tren n-o sa mai am reducere. :-O


Recompensa "crizata"






4 comments:

Anonymous said...

He, he...welcome to the real world.
Asa m-am trezit si eu in realitatea asta cruda, fara reduceri la mijloacele de transport in comun. It really sucks! (scuze limbajul :P)

Baluta Cristian said...

dar ce tu plateai abonamente?

Gem DeDude said...

a...da :D pentru ca altfel nu puteam sa-mi vad linistita de ganduri :P si nu ma pricep la dat spaga...si nici nu imi place sa fug...so...pana mea...(de chiatara)

Anonymous said...

eu cred ca e doar o faza. de la criza. dar o sa treaca. faza :)