B sweet B

Azi m-am intors in Bucuresti. :D Desi a fost oke acasa si mi-a prins foarte bine pauza asta, ma bucur ca am venit inapoi in camera mea, la muzica mea, la prietenii mei...umani sau nu, reali sau virtuali sau imaginari :D

Paranteza rotunda.

Cand am coborat din microbuz am mers sa iau troleul de la gara. In timp ce asteptam in statie mi-au atras atentia ochii unei fetite de vreo 5 anisori. Erau mari si foarte frumos conturati. Acum stau si ma intreb daca in mod natural. Pentru ca imediat dupa ce i-am vazut ochii, i-am observat si parul. Blondut...cu suvite vopsite roscat. :| Un copil de 5 ani cu parul vopsit... Si apoi o vad pe ma`sa. O vaca tunsa scurt si roscata, bineinteles. Arata la fel ca majoritatea femeilor care gandesc ca "au pus mana" pe un barbat. La ce ii mai trebuie un par frumos? La ce ii mai trebuie un corp ingrijit? La ce mai are nevoie sa se spele pe dinti? A pus mana pe el!!! Acum chiar daca mananca precum o vita, chiar daca arata si miroase ca dracu, el nu mai are ce sa faca, nu? Doar nu o sa o lase singura cu un copil. Il vede Dumnezeu! Si chiar daca nici de el nu are grija, nu o sa stea de vorba cu ea despre asta...ca, nah...tre` sa faca mancare, curat, chestii...nu mai are timp nici de ea...sa stea de vorba cu el nici atat. Tocmai bine. :D Acum are scuza. Si tot acum incep si certurile. Nu doar in cazul cuplurilor casatorite, ci si la scara mai mica. Si amandoi isi spun "nu mai esti ca la inceput". Nu zau... Stiti? Nu are cum sa fie ca la inceput daca nu mai e ca la inceput. O_o

Am inchis paranteza rotunda.

In troleu am nimerit chiar langa un nene casatorit, care probabil nu si-o mai pune de mult cu nevasta. Si ce bafta pe mine...mana lui ridicata era atat de aproape de nasul meu pistruiat iesit de curand din aerul curat de tara... :| am rezistat numai datorita nerabdarii de a ajunge odata la mine in camera...sa-mi dezinfectez urechile cu niste rockpunkreggaefolkwhatevernumaimanelesanufiecami-auajuns5zile!
:D

0 comments: