Inapoi cu picioarele pe pamant, Gem!

Sunt vorbe pe care as vrea sa nu le fi auzit niciodata...vorbe frumoase...sau sa le aud...dar sa le interpretez ca o copila idioata...sa nu le cred si sa dau un pumn in coaste in schimb...
Vezi tu...sunt chestii care te fac sa crezi...sa visezi...
Si stiu...am mai trecut prin asta... "Nu mai visa!" imi spun mereu..."Nu te mai gandi!" imi spun cand simt cum mor fluturasii...dar cred ca e din cauza tesuturilor astora din corpul meu...da...s-ar putea sa fie din cauza ca sunt om...si oamenii iubesc, se ataseaza de persoane...mai ales de cele care se poarta atat de frumos...oamenii au incredere si si-o pierd...oamenii sunt niste idioti...pentru ca se panicheaza...si pentru ca plang...si cateodata chiar se simt bine plangand...
Oamenii au superstitii. Unii oameni nu spun "te iubesc" pentru ca ei cred ca dupa cuvintele astea nu mai ramane nimic. Dar asta nu inseamna ca nu simt. Asa ca incearca sa demonstreze...si ai crede ca sunt intelesi mai bine asa...
Am o goga in servetel...cred ca iesit din nas... :-?? aa...sunt zombiiiiii ;)) Maine se fac 6 luni de la 5 stele pentru o porecla...azi adica...e deja 6 august...
Oamenii sunt idioti pentru ca le e frica...le e frica sa faca afaceri imobiliare...si le e frica de sentimentele lor...chiar mai frica decat sa faca afaceri imobiliare...daca nu cumva isi spun "Nu mai simti!" si se amagesc ca da roade.
Oamenii sunt idioti pentru ca au impresia ca au dreptul la mai mult...
Oamenii sunt idioti pentru ca nu sunt roboti! Hai ca le am :->

Si muzica la asorte cu seara si cu textu`...si cu mine...


Vita de vie - Liber
Asculta mai multe audio Muzica »



System of a Down-Lonely Day
Asculta mai multe audio Muzica »

FMM

0 comments: