Despre "Nimic."-uri

Am inteles ca e gresit sa spui nimic atunci cand te intreaba "Ce ai?". Pentru ca el nu o sa se streseze pentru nimic si pana la urma o sa uite...tu o sa tii in tine fiecare nimic...si nimic-urile or sa se depuna in trepte ca un tort...nimic-urile mici sunt baza nimic-urilor mari...intr-o zi o sa arunci un ultim nimic...cireasa.
Si in acea zi o sa iti spui ca niciodata nu a fost atent la nevoile tale si ca nu i-a pasat ce simti...iar el o sa spuna ca nu intelege ce s-a intamplat...pentru ca niciodata nu a facut nimic gresit...
Asa ca hai sa vorbim despre nimic macar din cand in cand! :D




(Am fost in Paris!)




[N-am facut nimic in camera de hotel...(de langa Moulin Rouge)]




:))

1 comments:

Linxul lucid said...

Nimic-ul spus cu un anumit ton înseamna "am ceva dar nu vreau sa iti fac o criza de isterie, asa ca fa bine si descoase-ma". Numai ca uneori comunicarea para-verbala (intonatie...) nu prea e bine descifrata. Si atunci ti se interpreteaza mesajul ad litteram. N-am nimic.