Intrebari

Sunt doua intrebari de care M-AM PLICTISIT!!! Asa ca o sa dau raspunsurile aici ca sa nu mai scriu "poeziile" de fiecare data cand ma intreaba cineva.

A. De la ce vine "gemdedude" ?
Prin clasa a 7a aveam si io o prietena...fata. Si aveam noi amandoua ochii verzi (ai ei erau mai frumosi, bineinteles)si ne placea culoarea verde si nu mai stiu ce chestii mai aveam noi in comun. Chiar nu mai stiu...acum nu mai avem nimic. Si noi doua ne spuneam "Gem" care vine de la "gemene". Mie mi-a ramas porecla (am avut eu grija :)) ). Si intr-o dimineata in care mergeam spre munte cu scoala de ghizi ma intreaba Moldoveanu ce porecla am eu. Si eu zic "gem". si el nu intelege. Pentru a intelege mai bine cuvantul si sensul lui i-am zis "gem...de dude!!!". Si asa a ramas. :D

B. De ce te-ai tuns la 0?
1. Pentru ca nu a mers sa ma tund la -1.
2. Din solidaritate: pentru ca prietena mea cea mai buna s-a tuns. Si toti o priveau ciudat. Si dupa ce m-am tuns si eu ne priveau ciudat si se intrebau daca am avut paduchi...dar eram doua...ne simteam complice...era funny sa le vedem reactiile. Plus ca nu ne mai bagau in seama cocalarii...decat sa ne injure...dar intotdeauna de la distantza. :D
3. Vopseaua de par. Sucks. Imi facusem parul roscat si imi parea rau. Voiam culoarea naturala a lui...dar e naspa sa stai cu radacinile nevopsite...si parul creste greu...asa ca am ales varianta cea mai simpla si mai putin costisitoare. Multumesc, Elena! (ea ne-a tuns)
4. Plictiseala. Imi plac schimbarile! Mari si bruste! :D Ma binedispun.
Si a fost o perioada foarte tare!!! As face-o din nou...dar nu iarna :)).

0 comments: