cica "gemdedude" nu ruleaza

"buna
mai freci duda pe aci?
sa mor daca nu esti cam dili cu gemul tau...
mi se face scarba de fiecare data cand te vad cu nick ul asta "

"buna
blocheaza ma...te rooog...ca mi vine mereu sa ma iau de tine...da nu ca tipa...ca nick ...e oribilll "

zice un tip, don_dy...nick-ul meu pe site-ul respectiv fiind...same old: gemdedude :D WTF :D Sa fie de vina faptul ca are 41 de ani? dunno...da` o fi iesit la pensie asa devreme? are destul de mult timp liber daca ii tot intra in ochi nick-ul meu cand se uita cine mai e online pe site...cam cat mine de mult...si eu sunt o studenta amarata fara job...cu dooj` de ani mai tanara...fara copii and stuff...eh...whatever...e unu noaptea si eu nu vreau sa dorm...si uite ce fac...ma oftic si scriu despre asta...
...pana mea...poate trebuia sa imi pun nick-ul...amandina...dammit...cum de nu m-am gandit??????????
...cum ar spune o cunostintza... db

1 comments:

hauduiudu said...

ce cretin! gemdedude kicks amandina ass big time! sa-i spui asa daca mai comenteaza: "n-ai invatat nimic din kabbalah!"